فانتزی و دنیای رمان

کتاب و کتاب خوانی و سرگرمی

فانتزی و دنیای رمان

کتاب و کتاب خوانی و سرگرمی

سریال گریز آناتومی


که من دیوانه این سریال هستم 3 دفعه از نایل ست ام بی سی پرشیا پخش شده که هر سه دفعه شو دیدیم.



ریچارد وبر Richard webber با بازی جیمز پیکنز:

رئیس بیمارستان. شخصی که موقعیت و درآمد بیمارستان برایش در اولویت همه برنامه*ها قراردارد. در زندگی خصوصی نیز از دوران جوانی عاشق دکتر لکسی گری مادر مردیت بوده ولی به دلیل تعهد به همسرش رابطه خود را با او به اتمام رسانده ولی با بستری شدن دکتر گری در آسایشگاه به دلیل ابتلا به بیماری آلزایمر و بازگشت ذهنی دکتر گری به دوران عاشقی با دکتر وبر، دکتر وبر نیز از زنده کردن این خاطرات ناخشنود نیست.

James Pickens در سال ۱۹۵۴ به دنیا آمد او ۲ فرزند دارد که در زمینه ی موسیقی فعال هستند. فیلم ها و سریال های متعددی را بازی کرده ولی در سریال گریز آناتومی درخشید.



دکتر درک شپرد با بازی پاتریک دمپسی:

متخصصی احساسی و توانمند که شناخت شخصیت و احساس واقعی اش با نمایش رفتار متناقضش سخت است. زندگی خصوصی اش از ابتدا با عشق به مردیت شروع شد که بعدها مشخص شد دارای همسر است و به خاطر اینکه همسرش به او خیانت کرده، ادیسون (همسرش) را ترک کرده است. ولی در عین حال که عاشق مردیت است برگه*های طلاق دکتر ادیسون مونته گومری شپرد را امضا نکرد تا با همسرش بماند.

Patrick Dempsey در سال ۱۹۶۶ به دنیا آمد در فیلم ها و سریال های زیادی از جمله Sweet Home Alabama, The Emperor’s Club, Freedom Writers, Enchanted and Made of Honor ایفای نقش کرده است با بازی در سریال گریز آناتومی توجه زیادی را به خودش جلب کرد که دستمزد بسیار زیادی برای بازی در این دارما میگیرد. او دو بار ازدواج کرده است بار اول در سال ۱۹۸۷ با راکی پارکر Rocky Praker که در سال ۱۹۹۴ از هم جدا شدند. بار دوم در سال ۱۹۹۹ با جیلین فینک Jillian Fink ازدواج کرد که از این ازدواج ۳ فرزند دارند او در سال ۲۰۰۹ یک مرکز درمانی سرطان در زادگاه خود Lewiston, maine ایجاد کرد.



دکتر مردیت گری راوی قصه با بازی الن پومپییو:

پزشکی نسبتا با سواد که از همان ابتدا به دلیل رابطه با دکتر درک شپرد و موقعیت مادرش به عنوان یکی از مشهورترین جراح*ها، دارای موقعیت خوبی در میان سایر انترنها شد. مردیت بعد از قطع رابطه با درک به دلیلی بازگشت ادیسون دچار یک بحران عاطفی شدید شد.

Ellen Pompeo در سال ۱۹۶۹ در ماساچوست به دنیا آمد در سن چهار سالگی مادر خود را به دلیل استفاده بیش از حد دارو از دست داد با بازی در فیلم Moonlight Mile درخشید و پس از آن در فیلم های دیگری از جمله Daredevil, oldschool, Catch me if youcan, Law and order و سریال گریز آناتومی Grey’s Anatomy ایفای نقش کرده است . او در سال ۲۰۰۷ با کریس آیوری Chris Ivery تهیه کننده موزیک ازدواج کرد این زوج در ۱۵ سپتامبر ۲۰۰۹ صاحب فرزند دختری شدند که نام او را استلا گذاشتند. الن قراردادی جدید با سریال بسته است که بر اساس آن دستمزد هر قسمت سریال که او ایفای نقش میکند ۲۰۰۰۰۰$ است.


 


جرج اومالی

دکتر جرج اومالی با بازی تئودر دیموند نایت:

پزشکی ساده که از خانواده ای سطح پائین به این جمع پیوسته. جرج بسیار ساده و صادق بوده و در رابطه اش با دیگران متفاوت است. جرج محبوبترین شخصیت من در این سریال است.

Theodore Raymond “T.R.” Knight در سال ۱۹۷۳ به دنیا آمده و تا آخر فصل پنجم سریال Grey’s Anatomy در این سریال به ایفای نقش پرداخت ولی به همکاری خود ادامه نداد و به این دلیل در آخر فصل ۵ به دلیل یک تصادف در سریال کشته شد. او در سال ۲۰۰۶ در مصاحبه ای با مجله ی People گفت که او دگرجنس گرا است و خیلی علاقه به داشتن فرزند دارد.

کریستینا ینگ
دکتر کریستینا یانگ با بازی ساندرا اوه:

تنها هدفش در زندگی تبدیل شدن به یک متخصص و جراح حرفه ای است و برای این هدف دست به هرکاری می*زند. بسیار بی احساس، شلخته و رک است. به هیچ وجه با بیمارانش احساس همدردی نمی*کند و دارای شخصیت سردی است.

Sandra Oh در سال ۱۹۷۱ به دنیا آمد و برنده ی گلدن گلوب و جینی اوارد شده است او در فیلم های متعددی ایفای نقش کرده است و جوایز بسیاری هم از آن خود کرده است او در سال ۲۰۰۳ با دوست پسر خود الکساندر پین Alexander Payne که با هم ۵ سال در رابطه بودند ازدواج کرد ولی در سال ۲۰۰۶ از هم جدا شدند.

ایزی استیونز

دکتر ایزی استیونس با بازی کاترین هیگل:

برای تامین هزینه*های دانشگاه مدل مجلات بوده و عکس*های تبلیغاتی انداخته است. ایزی دختریست با احساس که به سرعت با بیمارانش وارد یک رابطه عاطفی می*شود. این دختر عاطفی با الکس و یکی از بیمارانش وارد یک رابطه می*شود. شخصیت ساده و با احساس ایزی نیز از شخصیت*های دوست داشتنی سریال است.

Katherine Heigl در سال ۱۹۷۸ به دنیا آمد تا مدتها او را به عنوان مدل بر روی جلد مجلات میشناختند ولی علاقه به بازیگری او با بازی در فیلم My father the hero نشان داده شد او با بازی در سریال گریز آناتومی درخشید و در فیلم های دیگری چون ۲۷dresses و The ugly truth ایفای نقش کرده است. او در سال ۲۰۰۷ با جاش کلی Josh Kelley خواننده امریکایی ازدواج کرد.

الکس کرو

دکتر الکس کرو با بازی جاستین چمبرز:

پزشکی نه چندان دوست داشتنی که ابتدا بسیار با سواد وانمود می*کرد ولی مشخص می*شود یکی از ضعیف ترین و بی سوادترین پزشکان است. الکس دارای شخصیتی چشم چران بوده و شیفته ایزی می*شود. این شیفتگی در کنار حسادت موقعیت*های جالبی را خلق می*کند.

Justin Chambers در سال ۱۹۷۰ به دنیا آمد و در گذشته مدل مارک کلوین کلین Calvin Klein بوده است. جاستین در سال ۱۹۹۳ با کیشا Keisha ازدواج کرد و آنها ۵ فرزند دارند او در سال ۱۹۹۴ بازیگری را آغاز کرد و در فیلم wedding planner با جنیفر لوپز همبازی شد. او برنده جایزه Screen Actors Guild Award برای بازی در سریال گریز آناتومی شد.

کالی تورس

دکتر کلی تورس با بازی سارا رامیرز:

جراح اورتوپد همسر جورج اومالی بود که پس از به هم خوردن رابطه شان دارای تمایلات همجنسگرایانه می شود.

Sara Ramirez در سال ۱۹۷۵ به دنیا آمد او یک مکزیکی-امریکایی است و برنده جایزه تونی برای بازی در فیلم موزیکال Monty Python’s Spamalot شد او یکی از بازیگران موفق سریال گریز آناتومی است.

مارک سلوان

دکتر مارک سلون با بازی اریک دین :

جراح پلاستیک مغرور، با اعتماد به نفس ، خونسرد و دارای روابط باز.

Eric Dane در سال ۱۹۷۲ به دنیا آمد او در فیلم های متفاوتی ایفای نقش کرده است از جمله:Saved by the bells, the wonder years

لکسی گری

دکتر لکسی گری با بازی چایلر لی:

وی از فصل چهارم وارد این سریال شد و در نقش خواهر ناتنی مردی گری بازی میکند.
Chyler Leigh درسال ۱۹۸۲ به دنیا امد و در سال ۲۰۰۲ با ناتان وست Nathan West ازدواج کرد آنها ۳ فرزند دارند.



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد